Spring naar inhoud
Home
Motoren
Nr.77
DNEPR
Blauwtje
BMW R 1150 RT
Busjes
Ons eerste busje. Een VolksWagen T3.
Ons tweede busje Volkswagen T 4
Reizen
Madeira maart 2024
2015 Rajashan, India
Cuba
Cuba voertuigen
2014 Santorini
2013 Marokko
Canaren
Foto’s
Bakfiets Hond
Clubweekend te Alphen juni 2009
Oldtimer Motor onderdelen beurs Hardenberg maart 2008
Kattenbroek
Kunst in Kattenbroek
Architect Ashok Bhalotra overleden
Boomfontein
Het open boek van Poliphilo
Maanhof
Menhir
Labyrint
Tertulia
Contact
Terug naar Marrakesh
Menu +
Home
Motoren
Nr.77
DNEPR
Blauwtje
BMW R 1150 RT
Busjes
Ons eerste busje. Een VolksWagen T3.
Ons tweede busje Volkswagen T 4
Reizen
Madeira maart 2024
2015 Rajashan, India
Cuba
Cuba voertuigen
2014 Santorini
2013 Marokko
Canaren
Foto’s
Bakfiets Hond
Clubweekend te Alphen juni 2009
Oldtimer Motor onderdelen beurs Hardenberg maart 2008
Kattenbroek
Kunst in Kattenbroek
Architect Ashok Bhalotra overleden
Boomfontein
Het open boek van Poliphilo
Maanhof
Menhir
Labyrint
Tertulia
Contact
Terug naar Marrakesh
Ons eerste busje. Een VolksWagen T3.
Najaar 1999. Ons eerste busje.
Een Volkswagen Transporter T3.
Het is een ex politiebus die door de vorige eigenaar is omgebouwd tot kampeerbus.
In plaats van een ruit zit er een stuk triplex met een caravan raampje in de achterklep. Dit geeft een slecht beeld naar achteren, ziet er niet uit en is ook nog lek.
Bruin/beige interieur met een zogenaamde caravanzit. Door het kleur gebruik is het erg donker in de bus. (Stokken op de vloer zijn van de bijgeleverde bustent.)
Dashboard is verzaagd i.v.m. het plaatsen van de politie apperatuur. Gaten zijn nu afgedekt met een plaatje triplex.
Op de camping in Cochem an der Mosel.
Mei 2001 ergens in Frankrijk op weg naar Portugal.
Dankzij een paar rollen plakplastic is het interieur ondertussen een stuk lichter geworden.
In de achterklep zit nu ook weer een echte ruit.
Na een grote beurt bij de “echte dealer” zien twee van de vier wieldoppen er zo uit.
Sinds diezelfde grote beurt is er ook een olie probleempje. De gehele wagen zit onder de olie druppels
(is wel goed tegen de roest)
. Als ik verhaal ga halen bij de “echte dealer” blijkt deze ondertussen failliet.
Terug naar Busjes